آموزشگاه طراحی لباس شهرتاش

آموزش طراحی لباس و دوخت

مشاوره رایگان آموزشی
دوره طراحی دوخت

250+

بیش از 150 نفر در این دوره شرکت کرده اند

فهرست دسترسی آسان

دوره طراحی دوخت و تولید

دوره طراحی دوخت و تولید همگام با جریانات آموزش مد دنیا و سرفصل های تولید پوشاک و دوخت صنعتی تدوین و نگارش شده است. در دپارتمان طراحی دوخت، هنرجویان با روش های تولید پوشاک از صفر تا صد زیر نظر اساتید مجرب و مسلط به این حوزه، آشنا و بدان تسلط می شوند.
در انتهای دوره، هنرجویان با بهره گیری از مشاوره های رایگان کسب و کار خود را راه اندازی یا جذب مراکز تولید و صنعت پوشاک خواهند شد.

دوره طراحی دوخت و تولید به 2 قسمت مقدماتی و پیشرفته تقسیم میشود

دوره طراحی دوخت و تولید مقدماتی :

  • طراحی پایه (اسکیس) 

زبان بصری که ذهن، چشم و دست رو پیوند می دهد. از آشنایی اولیه با مداد طراحی و آزادی حرکت خطوط روی کاغذ تا به تصویر کشیدن آنچه چشم میبیند و تصویری که میسازد. اسکچ در نتیجه مطالعه و اتودهای انجام شده به دست می آید. 

سریعترین و ساده ترین راه و در عین حال نمایانگر تبحر خالق که بیان بصری در طراحی داشته و جای تغییر نیز دارد. در این طراحی، بیان هنرمند طراح همراه با ساخت و ساز سریع بدون در نظر گرفتن مبانی و نیازهای تصویرسازی، روی کاغذ یا صفحه دیجیتال نقش می بندد.

  • تاریخ مد

تاریخ مد نمایانگر اهمیت لباس و پارچه در ادوار مختلف تاریخی و تاثیر دوسویه لباس بر جامعه و بالعکس است. 

تاریخی که هویت، سنت، مدرنیته و جنبش های مختلف را در خود مستتر دارد و لباس مجرایی برای ظهور تمامی این مظاهر در دوره های مختلف تاریخی از گذشته تا به امروز بوده است.

  • مبانی رنگ و فرم

مبانی رنگ و فرم را میتوان قواعد درک زبان و ابداه در هنر های تجسمی و بصری در مد تعبیر کرد. ساختن و فهمیدن آثار هنر های تجسمی موضوع اصلی این درس است.زندگی انسان بر اساس ارتباط هایش با جهان پیرامون و همنوعانش شکل میگیرد.

زبان بصری و هنری وسیلع ارتباطی بسیار مهمی برای انسان در اولین برخورد و نگاه است.

  • روش دوخت صنعتی و تولیدی 

اولین قدم برای ورود به تولید و دوخت لباس هایی در اشلی گسترده تر، آگاهی از روند سایزبندی های تجاری است. آشنایی با جدول سایزبندی صنعتی و تولیدی در تقابل با سایز های مزونی، مهمترین ایتم مورد توجه در این مبحث آموزشی است

  • دوخت پیشرفته 

سیلابس های اموزشی دوخت و الگو، همراهی مدرسان مجرب و سیستم انلاین بسیار مجهز و عالی، صفر تا صد ریز نکات دوختی و فوت و فن خیاطی را به صورت حرفه‌ای و تخصصی به هنرجویان می آموزد. و دوخت بالا تنه وآستین و یقه و جیب به طور کامل در این دوره تدریس میشود

  • طراحی لباس صنعتی

با ورود به دنیای مدرن و رشد fast fashion ها، نیاز گسترده مردم به لباس و سرعت زندگی در دوران جدید؛ بی شک طراحی لباس تولیدی و صنعتی یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در دنیای مد است.

  • پارچه شناسی 

طراحی اکسسوارهای مد، مبحثی است متمرکز بر اموزش طراحی انواع جواهرات و سنگ های تزیینی، انواع کیف و کفش های کلاسیک، آوانگارد و بسیاری ملحقات لباس را به هنرجویان است. 

طراحی های سه بعدی و اصول صحیح پرسپکتیو هریک از ملحقات لباس به هنرجویان آموزش تا با دید جامع تری به محصول مورد نظر فکر و آن را طراحی نمایند.

اصول یادگیری طراحی هریک از این اجزا، به تنهایی می تواند مسیر کاری جدیدی برای هریک از هنرآموزان و یا تکمیل روند خط طراحی لباس و برند آنان باشد.

این دوره به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

دوره طراحی دوخت و تولید پیشرفته : 

  • الگو و دوخت مجلسی

این دوره با تمرکز بر دوخت و الگو و آشنایی هنرجویان با روش دوخت صنعتی و مزون دوز، به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. 

هنرجویان پس از اتمام این دوره به راحتی می توانند طرح های خود را اجرا و فعالیت خود را در حوزه دوخت لباس آغاز نمایند.

  • طراحی نرم افزار الگو جمینی

نرم‌افزار طراحى الگو، طراحی لباس و سایزبندى جمینی Gemini)) محصولى جامع به‌منظور طراحى دقیق، سریع و بدون خطاى الگو مطابق با خواست تولیدکنندگان پوشاک مى‌باشد.

شما به راحتی با این نرم افزار، الگوهای لباسی خود را دقیق و بدون ایراد می توانید ترسیم نمایید. در تصاویر این پست، نمونه ای از طراحی و ترسیم الگو با نرم افزار جمینی را مشاهده می کنید.

  • دوخت صنعتی تجاری ضخیم دوز

این مهارت بعد از دوره نازک دوزی به عموان دوره ای تکمیل کننده محصوب می شود که علاوه بر این که به صورت تخصصی طرز دوخت لباس های ضخیمی همچون کت  پالتو، کاپشن، سویشرت و جلیقه و… را در آن آموزش داده خواهد شد.

  • الگو صنعتی (سایزی بندی تجاری)

سایزبندی تجاری به عنوان اساسی ترین رکن تولید، مبحث آموزشی است که نازلی معصومیان بدان می پردازد. وی ضمن آموزش اندازه ها و سایزهای مختلف بدن در تولید انبوه، در پایان مبحث آموزشی خود از هنرجویان میخواهد تا الگوهای پایه بر اساس سایز های تولیدی و صنعتی ارائه دهند.

  • پورتفولیو و چیدمان

پورتفولیو در هریک از شاخه های هنر، در واقع آلبومی از نمونه کار‌های یک هنرمند است که معمولا همراه با رزومه برای دانشگاه یا استخدام در یک شرکت ارائه می‌شود.

 پورتفولیو نشان دهنده مهارت، سبک کاری و شخصیت طراح یا تدوینگر است و اکثر استادان و کارفرمایان از روی پورتفولیو توانایی تخصصی فرد را قضاوت می‌کنند.

پورتفولیو به دو شیوه دیجیتال و چاپی (فیزیکی) توسط هنرمند آماده می شود. در هر شیوه، اصول و مهارت هایی نیاز است که سبب نمایش تمایز شما به عنوان یک طراح نسبت به دیگر طراحان می شود.

               

دروس دوره پیشرفته

برای اینکه مشاورین ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند، لطفا نام و شماره تماس خودتون رو در فرم زیر وارد کنید

اطلاعات دوره

  • دوره طراحی لباس پیشرفته  در 84 جلسه ومجموع 196 ساعت
  • دوره طراحی لباس پیشرفته در 36 جلسه و مجموع 103 ساعت
  • برگذاری دوره به صورت آنلاین و حضوری
  • برگذاری جلسه رفع اشکال

اساتید دوره

سوالات متداول

مدشهر همه نکات و مباحث هنری مربوط به درستون رو از ابتدا به شما یاد میده و به هیچ وجه نگران این مورد نباشید. هنرجویان زیادی در گذشته مانند شما تو مدشهر ثبت نام کردن و الان تو حوزه کاریشون کاملا حرفه ای هستن

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جستجو در شهرتاش

باز کردن چت
درود از من بپرسید؟